Od dziś kibice zasiadający przed telewizorami zobaczą nową oprawę meczów PGNiG Superligi. Nowoczesny design, nastawienie na najważniejsze elementy gry w piłkę ręczną, podkręcony hymn Superligi to największe zmiany jakie zaprezentuje nc+.
Wszystko po to, żeby uatrakcyjnić odbiorcom widowisko sportowe – To zupełnie nowa kultura wizualna pokazywania PGNiG Superligi – mówi Łukasz Słotwiński, Dyrektor Kreatywny NC+ i reżyser spotów – Zbudowaliśmy ją wokół dynamiki i męskiego, kontaktowego charakteru piłki ręcznej. Seria ruchomych obrazów przywodzi na myśl skojarzenia ze spektaklem walki. Grą świateł, cieni i za pomocą zwolnionych ujęć wydobyliśmy surowe piękno tej dyscypliny. Nowocześnie zaprojektowana grafika meczowa oraz charakterystyczna muzyka dopełnia dystynktywnego charakteru Ligi.
Pierwszą odsłonę kibice zobaczą już dziś podczas Górniczych Derbów – mecz Zagłębie Lubin – Górnik Zabrze od 18:30 na żywo w Canal+ Sport.